Tagi: ekologia, Eko-Memory, ochrona środowiska, Czerwionka-Leszczyny, kampania promocyjna, kampania reklamowa, kampania, Ekoakcja-segregacja, Kryształy PR-u
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Jest pozwolenie na budowę. Handel przy ul. Żorskiej w końcu ma odżyć (wizualizacje)
+211 / -43Lokalna edycja globalnego konkursu IT!
+14 / -0ZUS: spadła liczba cudzoziemców. Widać to w obszarze obsługiwanym przez Rybnik
+12 / -3"Wzrost we wszystkich kluczowych pozycjach". Digitree Group oszacowała dane finansowe za 2023 rok
+3 / -4Import węgla zablokowany. Normy zapasów przekraczają 200 proc.
+19 / -27Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert
~lukaszn84 2013-05-24
21:46:04
A co dała ta kampania? Hmmmm..... Bez komentarza!!!
~ 2013-05-25
07:47:46
dzieje ze tam masa, ,ale nie wiem czy to można podciągnąć pod reklamę , bo głownie wyciagaja kase z UE(i chwała im za to)
chyba ze "najlepsza promocja projektów unijnych' , patrzcie ile wyciagnelismy, uczcie sie od nas, trzeba chcieć:)