Czy opcja budowy betonowych dróg jest również rozpatrywana w Rybniku? - Tak, ale raczej się nie zdecydujemy. Byliśmy zobaczyć jak wygląda budowa betonowej drogi w jednej z opolskich gmin – tłumaczy Michał Śmigielski – przewodniczący Rady Miasta. - Podstawowy problem polega na tym, że w przeciwieństwie do asfaltu, beton potrzebuje czasu na związanie, a w warunkach miejskich nie możemy sobie na to pozwolić.
Według Śmigielskiego, w grę nie wchodzi również budowa betonowej drogi na terenie planowanej strefy przemysłowej obok Elektrowni Rybnik. - Niestety, ale nie ma obecnie na rynku rzetelnych firm, które podjęły by się budowy tak krótkiego odcinka.
Śmigielski dodaje, że budowa betonowych dróg jest kuszącą propozycją, bo cena 1 kilometra jest porównywalna do nawierzchni tradycyjnych. Niewykluczone, że władze miasta rozważać będą wykonanie betonowej nawierzchni skrzyżowań, gdzie najczęściej tworzą się koleiny w wyniku ruchu samochodów ciężarowych.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Co z tym nadzorem korporacyjnym i audytem wewnętrznym? Uniwersytet Ekonomiczny zaprasza na konferencję
+6 / -0Najlepsze inwestycje w Katowicach: znamy laureatów Rankingu Inwestycji 2023!
+3 / -0"Grillowych" promocji jak na lekarstwo. Zakupy przed majówką nie będą tanie
+3 / -7Rewolucja w kilometrówce? Rząd chce włączyć elektryki i samochody hybrydowe
+2 / -11MAP ujawnia dramatyczną sytuację Poczty Polskiej. "Przekazana w tragicznym stanie"
+15 / -43Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert
~toomann 2006-04-06
12:36:59
Trochę te tłumaczenie p. migielskiego jest pokrętne (o czasie przebudowy). Przecież ul. Zorska już tak długo jest zamknięta! Można te remonty robić na bieżąco. Byłaby to idealna reklama miasta: Rybnik - drogi równe jak stół. A jeżeli koszty budowy są identyczne, to nie blokuje takiej inwestycji najidiotyczniejsza na świecie "Ustawa o zamówieniach publicznych", odpadają częste naprawy (często spartaczone) i w ogólnym rozrachunku mamy same zalety! Jestem za zamykaniem kolejnych dziurawych dróg (nawet na miesiąc i więcej) jeśli potem nie będę się lękał o stan zawieszenia mojego samochodu.
~Tomek_TK 2006-04-06
14:31:24
Popieram przedmowce. Lepiej troche poczekac, i nie jezdzic po dziurach.