zamknij

Biznes

Kampanii promocyjnej Czerwionki-Leszczyn ciąg dalszy. Z nowymi twarzami

2012-11-23, Autor: 
Ruszył nowy projekt promocji terenów inwestycyjnych pn. "Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu na wyciągnięcie ręki". Gmina nie rezygnuje ze sprawdzonej strategii i promować będą ją mieszkańcy. Tym razem będą Emilia Domaradzka z Czuchowa i Mateusz Kuśka z Przegędzy.

Reklama

- Poprzednie kampanie udowodniły, że nawet mniejsze gminy mogą zaistnieć na arenie gospodarczej i walczyć skutecznie o pozyskanie inwestorów. Jednak, dla podtrzymania efektu rozpoznawalności niezbędna jest stała kontynuacja rozpoczętych i prowadzonych działań promocyjnych. Dążymy do budowania wizerunku miejsca z możliwościami, miejsca, które chce i potrafi się rozwijać - podkreślał burmistrz Wiesław Janiszewski podczas konferencji otwierającej projekt.

Przedmiotem promocji projektu jest osiem terenów lokalnej strefy aktywności gospodarczej. - Dokładamy starań, aby najnowsza kampania, nad którą właśnie pracujemy również była nietuzinkowa i zauważalna. Z powodzeniem udowodniliśmy unikatowość pozytywnej energii naszych mieszkańców w poprzedniej kampanii i także tym razem postanowiliśmy czerpać inspirację z młodych, kreatywnych, pełnych zaangażowania i wiary w miejsce w którym żyją, mieszkańców naszej gminy. Będziemy stawiać na unikatowość i wyjątkowość, ale szczegóły koncepcji kreatywnej prezentować będziemy w kolejnych etapach realizacji projektu - wyjaśniła Hanna Piórecka-Nowak, rzecznik prasowa UGiM.

 

Emilia i Mateusz wzięli udział w sesji zdjęciowej w Bytomiu. Przed obiektywem czuli się naturalnie i swobodnie. - To była nasza pierwsza profesjonalna sesja zdjęciowa. Świetna przygoda, ale myli się ten kto sądzi, że pozowanie do zdjęć to lekka i przyjemna praca. Pod koniec dnia, czuliśmy już ogromne zmęczenie. Staraliśmy się dać z siebie wszystko i mamy nadzieję, że reklamy z naszym udziałem wypadną dobrze – zgodnie podkreślali.

Oceń publikację: + 1 + 4 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (8):
  • ~lukaszn84 2012-11-23
    12:18:26

    0 0

    hmmm... , widać że poprzednie działania nie dały rezultatów i dalej potrzeba pieniądze pakować w błoto, widać nie ma naiwnych żeby zainwestować

  • ~TooSlow 2012-11-23
    12:44:31

    0 0

    Nigdzie nie ma "naiwnych". Ludzie kasy nie mają. Skoro płaci się około 23 złotych za metr podatku od nieruchomości, to kto ma kasę żeby zainwestować? Gminy chciałyby mieć inwestycje, a właściwie frajera, który będzie im płacił podatki zależne od ich widzimisię. W życiu. Zagraniczne firmy już są obecne na polskim rynku, więc kto miałby inwestować?

  • ~Jan R. 2012-11-24
    08:37:42

    0 0

    TooSlow oglądałem spot pokazujący tereny inwestycyjne w Czerwionce i powiem, że są lepiej położone od terenów rybnickich, ale taki jest świat, że trzeba o tym krzyczeć. bo jednak nie wszystkie firmy zagraniczne są u nas obecne. A tak na marginesie może zainwestują też nasze firmy i stowarzyszenia np. Miłośnicy Psów Rasowych?

  • ~wera 2012-11-24
    18:26:37

    0 0

    Najpierw trzeba by jakoś zmienić wygląd czerwionki-leszczyn bo nawet jak ktoś się złapie na kolorowy spot to po oględinach w realu prawdopodobnie się przestraszy.

  • ~cige 2012-11-24
    23:38:42

    0 0

    Proponuję dać tu twarzyczki burmistrza i polonisty speca od inwestycji :))) "Bliżej ludzi z dala od polityki" - a może na odwrót?

  • ~Arteks 2012-11-25
    12:00:10

    0 0

    Mowa o pozytywnej energii mieszkańców, a co z tą bardziej przyziemną, negatywną energią którzy niektórzy mieszkańcy tej miejscowości wyładowywują napadając na pociągi i kradnąc węgiel? Może pokażcie ich w takiej prezentacji i zapytajcie czemu to robią? ;P

  • ~wera 2012-11-25
    16:18:47

    0 0

    Do Arteks Dla tego ,że burmistrz przybrał taką strategię rozwoju i inwestycji w gminie CZ-L,ludzie tylko dostosowują się do tego co zapewnia im państwo ,a do czego zmusza ich życie.

  • ~ludziepsy 2012-11-27
    11:47:19

    0 0

    do Arteks: Jakakolwiek kampania by nie powstała, zawsze znajdą się jednostki, które nie będą pasowały do 'idealnego' obrazu, które ona promuje. Ile w tym winy samej gminy, a ile państwa- nad tym też trzeba by się zastanowić. Co widzimy na kampaniach mojej gminy? Młodych, uśmiechniętych ludzi, o których wiemy tyle ile nam powiedzą, którzy jeszcze właściwie niczego nie dokonali dla społeczeństwa. Otrzymali może jakieś stypendium, albo studiują na względnie przyszłościowym (jeszcze) kierunku, a wszystko to po to, żeby ktoś uwierzył, że u nas są jakiekolwiek perspektywy i warto w gminę inwestować. Pytanie tylko czy faktycznie są? Dopóki do szanownego Pana Burmistrza Janiszewskiego nie dojdzie, że WARTO stawiać również na kulturę, biblioteki , na programy dla uczniów z biednych rodzin (których jest mnóstwo!), na wszystkie sołectwa, a nie tylko wydawać na kwiaty i promowanie siebie i swoich podwładnych na wszelkich imprezach (trzeba mieć przecież dobre zdjęcie w Kurierze),a także PARU jednostek, tych 'ładniejszych' i 'lepszych', myślę, że jako inwestor nie skusiłabym się na życie w gminie, w której dzieje się źle. Z drugiej strony fajnie byłoby się dowiedzieć, czy poprzednia odsłona kampanii przyniosła jakieś pozytywne zmiany.

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.