Przeczytaj relację autorstwa pilota MG Rally Group, Mariusza Marka:
Impreza była doskonale zorganizowana, odbyły się 2 próby, które pokonywaliśmy trzykrotnie (3 pętle). Jeden odcinek zlokalizowany był ok. 10 km od bazy rajdu, dokładnie na torze FIATA, a drugi na parkingu blisko bazy.
Nasza klasa była dosyć mocno obsadzona oraz bardzo konkurencyjna w generalce, o czym świadczą wyniki. Załoga, która zwyciężyła w naszej klasie była zarazem 2 w klasyfikacji generalnej. Poziom zawodów był więc niezwykle wysoki. Nasza strategia zakładała przede wszystkim dojazd do mety, ukończenie rajdu i zdobycie kolejnego wpisu do załącznika P-3 (KJS, wpis do licencji rajdowej). Jednakże celem nr 2 było podium. Chcieliśmy walczyć od samego początku o dobre pozycje w klasie i ogólnie. Z pętli na pętlę rozpędzaliśmy się coraz bardziej, a pikanterii dostarczały nam wyniki online, które można było śledzić na stronie wyniki.aksilesia.org. Wiedzieliśmy dokładnie po każdym odcinku i każdej pętli, jakie mamy czasy rzeczywiste uzyskiwane na poszczególnych próbach. Walka była niesamowicie zacięta. Emocje towarzyszyły nam do samego końca, a właściwie odcinka. Przed OS6, a więc ostatnim odcinkiem w rajdzie mieliśmy stratę 2,7s do podium do załogi Tomala/Ira. Postawiliśmy wszystko na jedną kartę, obniżyliśmy trochę ciśnienie w oponach i pojechaliśmy koncertowo. Ten odcinek przejechaliśmy z przewagą ponad 3s, a więc w całym rajdzie wygraliśmy z tą załogą o 0,4s. Reszta stawki w naszej klasie była poza naszym zasięgiem, a więc Białkowski/Jacak oraz Tomalak/Dwornik. Te załogi poza umiejętnościami rzecz jasna, dysponowały doskonałymi pojazdami (Hondy Civic VTEC z silnikami o mocy 185 PH).
Skupialiśmy więc na walce o trzecie miejsce i odpieraliśmy ataki, chociaż przed OS6 znajdowaliśmy się poza podium, to w końcu udało się zdobyć 3 miejsce w klasie.
Jesteśmy naprawdę bardzo zadowoleni, gdyż swoją jazdą pokazaliśmy iż samochód nie musi mieć aż tak wielkiej mocy aby pokonywać innych w znacznie mocniejszych autach. Zdobywając 7 miejsce w klasyfikacji generalnej, możemy być z siebie dumni.
Mamy już 4 wpisy ukończenia KJS, przed nami już tylko 2. Chcemy jednak jeździć w tym sezonie tak długo, jak tylko będziemy w stanie i pozwoli na to budżet, ale cel minimum musi być osiągnięty, czyli 6 ukończonych KJS.
Przed załogą MG Rally Group dłuższa przerwa. Kolejny rajd zostanie zorganizowany 28 września w woj. opolskim. Będzie to 4. runda Kierowcy Roku Opolszczyzny, KJS Dobrzeń Wielki organizowana przez Automobilklub Opolski.
Tagi: MG Rally Group, Tychy, rajd samochodowy, KJS o Puchar Miasta Tychy, Mateusz Glenc, Mariusz Marek
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Kibice Odry Wodzisław nie weszli na sektor gości. Rybnicki klub wyjaśnia
31945Kacper Tkocz opuścił szpital. Innpro ROW Rybnik wydał kolejny komunikat
13238Derby na remis. Na trybunach Lukas Podolski
11760Żużel: przebudzenie Grzegorza Walaska w Łodzi. Innpro ROW na zwycięskiej ścieżce
7217V Bieg Rzemieślnika w Rybniku - zaproszenie
5599Kacper Tkocz opuścił szpital. Innpro ROW Rybnik wydał kolejny komunikat
+133 / -8Zwycięstwo „Rekinów” i fatalna kraksa Kacpra Tkocza
+54 / -11Żużel: Innpro ROW Rybnik wygrał z Arged Malesą Ostrów Wielkopolski w pierwszym meczu przed własną publicznością
+45 / -9Żużel: przebudzenie Grzegorza Walaska w Łodzi. Innpro ROW na zwycięskiej ścieżce
+50 / -18Szermierka. RMKS Rybnik: Laura Misiak o krok od medalu mistrzostw świata w Rijadzie
+30 / -0Biegają po Głębokich Dołach już 17 raz. W tym roku zbierają pieniądze na windę dla Krzysia
3Derby na remis. Na trybunach Lukas Podolski
3Żużel: przebudzenie Grzegorza Walaska w Łodzi. Innpro ROW na zwycięskiej ścieżce
2Majówka z miniżużlem w Chwałowicach (wyniki)
1Rusza IV edycja turniejów Summer RAP Cup w Rybniku
0Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert