Coraz więcej internautów to e-konsumenci. Dziś prawie trzy czwarte z nas kupuje w internecie (dane gemius.pl). Najbliższe szkolenie w ramach „Środy z e-handlem” pokaże jak dotrzeć do klientów, których w internecie są miliony.
- Dziś klienci, których pozyskujemy w sklepach tradycyjnych są także a może przede wszystkim konsumentami online. Jeżeli danego produktu nie znajdujemy w centrum handlowym wyciągamy smartfona i przeszukujemy internet, w celu zdobycia go. I to w wielu przypadkach w dużo niższej cenie. Istotne jednak jest to, by wiedzieć jakie kanały i narzędzia wykorzystać, by zwrócić uwagę klienta i nakłonić go do zakupu. – komentuje Judyta Mojżesz-Zimonczyk, Head of PR & Marketing INIS Emailingowej Sieci Reklamowej, która poprowadzi najbliższe szkolenie.
E-mail jest skutecznym kanałem komunikacji i szkolenie to pokaże kilka faktów z branży potwierdzających tą tezę, a także przedstawi jak zmiany technologiczne wpłynęły na wykorzystywanie e-maila jako kanału sprzedaży. Dlaczego świat mobile wchodzi w świat e-mail i jak poradzić sobie z tym wyzwaniem. Co zrobić, gdy klienci pozostawiają puste koszyki i jak ich nakłonić do finalizacji sprzedaży. Na koniec przedstawione zostaną przykłady kampanii różnych marek, bo najlepiej inspirować się sukcesem innych i uczyć się na ich błędach.
Jest to pierwsza część szkolenia, którego kontynuacja odbędzie 25 stycznia i wówczas Judyta Mojżesz-Zimonczyk, opowie o tym jak dopieszczać swojego klienta, czyli zachęcić go do lojalności i stałych zakupów.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Co z tym nadzorem korporacyjnym i audytem wewnętrznym? Uniwersytet Ekonomiczny zaprasza na konferencję
+6 / -0Najlepsze inwestycje w Katowicach: znamy laureatów Rankingu Inwestycji 2023!
+3 / -0"Grillowych" promocji jak na lekarstwo. Zakupy przed majówką nie będą tanie
+3 / -7Rewolucja w kilometrówce? Rząd chce włączyć elektryki i samochody hybrydowe
+2 / -11MAP ujawnia dramatyczną sytuację Poczty Polskiej. "Przekazana w tragicznym stanie"
+15 / -43Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert