Jak wyglądają kulisy kampanii jednej z najbardziej znanych za granicą polskich wódek? Jak duże polskie korporacje komunikują się ze swoimi inwestorami? Jak stworzyć nową markę zupełnie od zera?
Na te i wiele innych pytań z zakresu kreacji, prowadzenia komunikacji, strategii reklamowych i technologii cyfrowych znajdziecie odpowiedź tuż za rogiem, w rybnickiej agencji marketingu interaktywnego NoMonday. Doświadczony zespół od lat pracuje z dużymi i mniejszymi markami, wspomagając komunikację wielkich korporacji, producentów obecnych głównie na zagranicznych rynkach, ale również lokalnych przedsiębiorstw, którym zależy na udoskonaleniu wizerunku w sieci oraz poprawie wyników sprzedażowych. - W świecie, w którym 3,4 miliarda ludzi podłączonych jest do sieci, a globalne wydatki na reklamę w internecie przewyższyły te na reklamę tv, niewykorzystywanie potencjału przestrzeni wirtualnej jest po prostu rynkowym samobójstwem – mówi Marcin Wawoczny, CMO w NM.
Żeby szczerze ocenić wartość komunikacji promocyjnej, trzeba sobie odpowiedzieć na kilka pytań, czyli zrobić pewnego rodzaju rachunek sumienia własnej firmy. W jaki sposób kontaktujemy się z klientami, jak kreujemy wizerunek przedsiębiorstwa, jak wdrażamy nowe pomysły, jak pozyskujemy nowych klientów, czy łatwo znaleźć naszą stronę internetową w wyszukiwarce, jakie treści są na niej zamieszczane i wreszcie jak mierzymy efektywność wszystkich naszych działań reklamowych? Jeżeli nie mamy długo - albo chociaż krótkofalowego planu działań reklamowych, a nasza witryna przypomina tradycyjną wizytówkę, którą wręczamy potencjalnym klientom po to, żeby już nigdy więcej o nich nie usłyszeć, to nie ma co bić się w piersi, bo odkryliśmy właśnie ogromne pole do popisu! Zaorać je samemu będzie wprawdzie trudno, ale wypracowane z pomocą wykwalifikowanych specjalistów efekty będzie można podziwiać już niedługo.
- Chcemy się dzielić swoim know-how z przedsiębiorcami z naszego regionu, którzy chcą się dynamicznie rozwijać, bo wiemy, że lokalne firmy mogą działać w skali krajowej, a nawet globalnej. Nasza agencja jest tego żywym przykładem – przekonuje Grzegorz Koczor, CEO NoMonday.
Szczegóły prac nad wieloma kampaniami zdradzamy na www.nomonday.pl.
NoMonday – rybnicka agencja marketingu interaktywnego. Zespół z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży specjalizuje się w komunikacji marketingowej i realizuje strategiczne projekty dla takich marek jak Belvedere Vodka, AGORA, CCC, ING SP, Moët&Chandon i wielu innych.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Jest pozwolenie na budowę. Handel przy ul. Żorskiej w końcu ma odżyć (wizualizacje)
+211 / -43Lokalna edycja globalnego konkursu IT!
+13 / -0ZUS: spadła liczba cudzoziemców. Widać to w obszarze obsługiwanym przez Rybnik
+12 / -3"Wzrost we wszystkich kluczowych pozycjach". Digitree Group oszacowała dane finansowe za 2023 rok
+3 / -4Import węgla zablokowany. Normy zapasów przekraczają 200 proc.
+19 / -27Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert