Już 26 listopada gościem Rybnickiego Inkubatora Przedsiębiorczości będzie Paweł Tkaczyk, który opowie o tym, jak "uwodzić" klientów w trudnych czasach. Webinarium rozpocznie się o 9:00 i jest bezpłatne, wymaga jednak wcześniejszej rejestracji.
W czasach zmiany konsument uważniej ogląda każdą złotówkę, zastanawia się dwa razy, zanim ją wyda. A czy wiesz, co wpływa na jego decyzję? Nie, nie jest to chłodna kalkulacja. Wprost przeciwnie. To emocje. Budowane przez doświadczenie klienta. Jak je budować? Jak sprawić, by konsumenci nie odchodzili, by przyciągali nowych, by chętniej płacili Ci więcej? O tym na wykładzie.
Paweł Tkaczyk - jak sam twierdzi - zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki - pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom - jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą - piszę blog o budowaniu marki, popełnił dwie książki: "Zakamarki marki" i "Grywalizacja", prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media.
Zapisy: https://app.evenea.pl/event/pawel-tkaczyk/
"Spraw, żeby konsument poczuł się jak na pierwszej randce, czyli o rewelacyjnej obsłudze klienta"
data: 26 listopada 2020 r. | godz.: 9:00-10:30
Wykładowca: Paweł Tkaczyk
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Lokalna edycja globalnego konkursu IT!
+15 / -0ZUS: spadła liczba cudzoziemców. Widać to w obszarze obsługiwanym przez Rybnik
+12 / -3"Wzrost we wszystkich kluczowych pozycjach". Digitree Group oszacowała dane finansowe za 2023 rok
+3 / -4"Grillowych" promocji jak na lekarstwo. Zakupy przed majówką nie będą tanie
+3 / -7Import węgla zablokowany. Normy zapasów przekraczają 200 proc.
+19 / -27Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert